Servicebureau

Het visitekaartje van de Zorggroep, dat is misschien wel de beste typering van het servicebureau.

Klantgericht en gastvrij zijn ze, de medewerkers van het servicebureau. Het maakt niet uit welke vraag er op hen afkomt, ze behandelen alles met grote zorg en staan iedereen vriendelijk te woord.

Wie werken er?

Er werken 5 medewerkers frontoffice.

Hun taken bestaan uit het behandelen van inkomend telefoonverkeer en e-mails. Ze verstrekken informatie aan (potentiële) cliënten, zorgprofessionals, medewerkers van de Zorggroep en andere contacten en adviseren bij het oplossen van eenvoudige problemen. Ze nemen informatieverzoeken, klachten en storingen aan en geven deze door aan de juiste persoon of afdeling. Daarnaast verrichten ze administratieve en beheersmatige taken zoals het wijzigen en aanvullen van gegevens in diverse systemen. Een andere verantwoordelijkheid van het servicebureau is de receptiefunctie: het ontvangen van bezoekers (medewerkers, leveranciers, relaties, cliënten etc).

Een collega:

“Geen dag is hetzelfde en de afwisseling maakt het een uitdaging.”