Ben jij iemand die cijfers niet alleen begrijpt, maar er ook van houdt om ermee te werken? Bij ons draait het niet alleen om debet en credit, maar ook om passie voor nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
Heb jij wel de financiële werkervaring maar niet de opleiding of andersom ook dan kan je solliciteren.
Dit zijn je werkzaamheden
- Je zorgt voor een correcte verwerking van inkoopfacturen, inclusief betalingen en incasso’s
- Je verwerkt bank- en kasmutaties zorgvuldig in de administratie
- Je hebt regelmatig contact met collega’s van andere afdelingen om het werk goed op elkaar af te stemmen
- Je levert een actieve bijdrage aan overleggen of projecten gericht op verbetering van de administratieve processen.
Waar ga je werken?
Als financieel administratief medewerker/ crediteuren medewerker val je onder het hoofd Financiën en Administraties (F&A) en word je operationeel aangestuurd door een medewerker Financiële Administratie. Ons servicebureau is gevestigd in Harderwijk en is met OV goed bereikbaar, tevens beschikken we over goede parkeervoorzieningen. Onze afdeling bestaat uit: financiële administratie, salaris- en zorgadministratie, totaal 15 medewerkers. Je team bestaat uit 7 collega’s die allemaal hun eigen aandachtsgebied hebben.
Zorggroep Noordwest-Veluwe, is een innovatieve en financieel gezonde specialist in zorgverlening aan de ouder wordende mens. Liefdevol bijdragen aan een betekenisvol leven van ouderen is onze missie. Dit doen wij vanuit de kernwaarden dichtbij, verbonden en bekwaam. Met ruim 1.800 medewerkers en 1.000 vrijwilligers bieden wij zorg thuis of als dat niet meer kan, in een van onze 13 zorglocaties. Daarnaast bieden wij hospicezorg (Sonnevanck) en geriatrische revalidatiezorg op Klimop. Onze identiteit is inclusief en geënt op christelijke wortels. Van hieruit geven wij inhoud aan de zorg voor de ouder wordende mens
Wat bieden we jou?
Je krijgt een contract voor een jaar, met de intentie dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd. Je werkt 20 uur per week, de donderdag is een vaste werkdag. Daarnaast:
- Salaris tussen de € 2541,- en € 3337,- o.b.v. 36 uur per week (schaal 35 cao VVT)
- Verwachte cao- verhoging per 1 juli as. van 4% en per 1 juli 2026 3,5% en tevens per 1 juli as. worden de reiskosten 0,19 per km
- Eindejaarsuitkering van 8,3%, vakantiegeld (8%) en een thuiswerk- en reiskostenvergoeding.
- De mogelijkheid om de leergang dienend leiderschap te volgen.
- Flexibel inzetbaar verlofbudget bovenop je wettelijke vakantie-uren.
- Fiscale voordelen voor reiskosten, fiets, laptop/tablet en sport & ontspanning.
- Korting op aanvullende zorgverzekering en een aantrekkelijke pensioenregeling.
- Een telefoon van de zaak en laptop.
Dit breng je mee
Ben jij een ambitieuze en innovatieve financieel administratief medewerker. Omarm jij veranderingen en werk je graag samen aan efficiënte oplossingen? Dan ben jij de perfecte aanvulling voor ons team!
- Je beschikt over een mbo-opleiding op niveau 3 of 4, zoals Praktijkdiploma Boekhouden (PDB) of vergelijkbaar
- Kennis van het Officepakket
- Afas ervaring is een pre
- Woonachtig binnen half uur reistijd van Harderwijk.
Competenties:
- Goed analytisch en cijfermatig inzicht
- Gestructureerd en planmatig werken
- Een gezonde dosis humor en zelfreflectie
- Goede communicatieve vaardigheden
- Een professionele en klantgerichte werkhouding
- Helicopterview en planmatig sterk.
Zelfredzaam, flexibel, enthousiast, leergierig en integer, herken jij je hierin?
Referentienummer vacature: 1587
Wij zorgen op een manier die past bij onze cliënten. Wij kijken verder en zoeken naar wat nodig is. Het zit vaak in het kleine, een vrolijk moment, een warme hand, een luisterend oor. En soms in grote dingen, in geluksmomenten die we met liefde organiseren. Onze identiteit is geënt op christelijke wortels en is inclusief: mensen worden niet uitgesloten of buitengesloten.
Gepassioneerd zijn wij allemaal, we blijven leren, zijn innovatief, deskundig en zoeken samenwerking. Wij bieden zorg in Harderwijk, Ermelo, Putten en Nunspeet daar waar het nodig is: thuis, in een van onze twaalf woonzorg-locaties of in het Reactiveringscentrum Klimop en Hospice Jasmijn.
Nieuwsgierig naar de Zorggroep? Bekijk het filmpje en proef de sfeer die de Zorggroep kenmerkt of lees meer over onze missie en zorgvisie.
- Klik op de knop ‘solliciteren’ bij de vacature waarop je wilt solliciteren.
- Vul al je gegevens in. Voeg je motivatie en CV als bijlage toe.
- Kies ‘solliciteren’ en jouw sollicitatie wordt verstuurd.
- Je ontvangt een bevestiging van je sollicitatie in beeld.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na je sollicitatie ontvang je de bevestiging van je sollicitatie in het scherm. Als we nader kennis met je willen maken, dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek en/of meeloopmoment. Soms vindt er nog een tweede gesprek plaats. Afhankelijk van de functie kan een assessment onderdeel zijn van de procedure.
- Het navragen van recente referenties kan deel uitmaken van de procedure.
- Je socialmedia profiel kan geraadpleegd worden in verband met je sollicitatie.
Het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is een onderdeel van je aanstelling en geldt alleen voor externe sollicitanten. Wij verzorgen de aanvraag digitaal. De kosten worden vergoed.
- Weth. Jansenlaan, Harderwijk
- 20 uur
- 2541,- tot max. 3337,-
- MBO niveau 3
- Jaarcontract
- Solliciteren kan tot en met:
30 april 2025