Financieel administratief medewerker in Harderwijk

Ben jij iemand die cijfers niet alleen begrijpt, maar er ook van houdt om ermee te werken? Bij ons draait het niet alleen om debet en credit, maar ook om passie voor nauwkeurigheid en aandacht voor detail.

Heb jij wel de financiële werkervaring maar niet de opleiding of andersom ook dan kan je solliciteren.

Solliciteren Meer over deze locatie

Dit zijn je werkzaamheden

  • Je zorgt voor een correcte verwerking van inkoopfacturen, inclusief betalingen en incasso’s
  • Je verwerkt bank- en kasmutaties zorgvuldig in de administratie
  • Je hebt regelmatig contact met collega’s van andere afdelingen om het werk goed op elkaar af te stemmen
  • Je levert een actieve bijdrage aan overleggen of projecten gericht op verbetering van de administratieve processen.

Waar ga je werken?

Als financieel administratief medewerker/ crediteuren medewerker val je onder het hoofd Financiën en Administraties (F&A) en word je operationeel aangestuurd door een medewerker Financiële Administratie. Ons servicebureau is gevestigd in Harderwijk en is met OV goed bereikbaar, tevens beschikken we over goede parkeervoorzieningen. Onze afdeling bestaat uit: financiële administratie, salaris- en zorgadministratie, totaal 15 medewerkers. Je team bestaat uit 7 collega’s die allemaal hun eigen aandachtsgebied hebben.

Zorggroep Noordwest-Veluwe, is een innovatieve en financieel gezonde specialist in zorgverlening aan de ouder wordende mens. Liefdevol bijdragen aan een betekenisvol leven van ouderen is onze missie. Dit doen wij vanuit de kernwaarden dichtbij, verbonden en bekwaam. Met ruim 1.800 medewerkers en 1.000 vrijwilligers bieden wij zorg thuis of als dat niet meer kan, in een van onze 13 zorglocaties. Daarnaast bieden wij hospicezorg (Sonnevanck) en geriatrische revalidatiezorg op Klimop. Onze identiteit is inclusief en geënt op christelijke wortels. Van hieruit geven wij inhoud aan de zorg voor de ouder wordende mens

Wat bieden we jou?

Je krijgt een contract voor een jaar, met de intentie dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd. Je werkt 20 uur per week, de donderdag is een vaste werkdag. Daarnaast:

  • Salaris tussen de € 2541,- en € 3337,- o.b.v. 36 uur per week (schaal 35 cao VVT)
  • Verwachte cao- verhoging per 1 juli as. van 4% en per 1 juli 2026 3,5% en tevens per 1 juli as. worden de reiskosten 0,19 per km
  • Eindejaarsuitkering van 8,3%, vakantiegeld (8%) en een thuiswerk- en reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om de leergang dienend leiderschap te volgen.
  • Flexibel inzetbaar verlofbudget bovenop je wettelijke vakantie-uren.
  • Fiscale voordelen voor reiskosten, fiets, laptop/tablet en sport & ontspanning.
  • Korting op aanvullende zorgverzekering en een aantrekkelijke pensioenregeling.
  • Een telefoon van de zaak en laptop.

Dit breng je mee

Ben jij een ambitieuze en innovatieve financieel administratief medewerker. Omarm jij veranderingen en werk je graag samen aan efficiënte oplossingen? Dan ben jij de perfecte aanvulling voor ons team!

  • Je beschikt over een mbo-opleiding op niveau 3 of 4, zoals Praktijkdiploma Boekhouden (PDB) of vergelijkbaar
  • Kennis van het Officepakket
  • Afas ervaring is een pre
  • Woonachtig binnen half uur reistijd van Harderwijk.

Competenties:

  • Goed analytisch en cijfermatig inzicht
  • Gestructureerd en planmatig werken
  • Een gezonde dosis humor en zelfreflectie
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een professionele en klantgerichte werkhouding
  • Helicopterview en planmatig sterk.

Zelfredzaam, flexibel, enthousiast, leergierig en integer, herken jij je hierin?

Referentienummer vacature: 1587

Deel deze vacature op LinkedIn
Wie zijn wij?
+
Over de sollicitatieprocedure
+
Functiedetails
+
Enthousiast geworden?

We nodigen je van harte uit om te solliciteren. En alvast één gouden tip: wees jezelf. We omarmen de diversiteit van al onze collega’s en zijn oprecht benieuwd naar jou.

Neem dan contact op met Jaap Schuurman, hoofd Financiën en Administraties via 06-22963234 of Carolien Turien, medewerker financiële administratie 06-82933486.

Goed om te weten…

  • Wij ontvangen graag je cv en motivatiebrief.
  • Een gesprek kan snel worden gepland, neem jij je diploma’s mee.
  • Bij voldoende reacties sluiten wij de vacature soms eerder.

Wij werken op een prettige manier samen met een aantal bureaus. Acquisitie wordt daarom niet op prijs gesteld.

Solliciteren Ik heb een vraag