Locatiemanager in opleiding met lef in regio Harderwijk en omgeving

Wil jij als manager in opleiding aan de slag in de ouderenzorg, maar heb je nog weinig ervaring als locatiemanager? Geen probleem! Wij bieden je de unieke kans om je klaar te stomen voor deze functie, met intensieve begeleiding van ervaren locatiemanagers gedurende twee jaar en een praktijkgerichte opleiding, waar zowel intern als extern invulling aan wordt gegeven. De opleiding start in februari 2025 en duurt een jaar.

Tijdens dit traject ontwikkel je jezelf tot een bekwame locatiemanager. Je krijgt de kans om te leren van ervaren professionals en van mede studenten. De opgedane kennis kun je direct in de praktijk brengen. Op deze wijze groei je  in je nieuwe functie en lever je een waardevolle bijdrage aan onze organisatie.

Grijp deze kans om jezelf te ontwikkelen en uit te dagen!

Solliciteren Meer over deze locatie

Dit zijn je werkzaamheden

Je voert gaande weg de werkzaamheden uit die horen bij de functie van locatiemanager onder begeleiding van een vaste mentor of buddy. Dit is één van de huidige locatiemanagers.

Globaal zijn dit je verantwoordelijkheden:

  • Innovatie: ontdekken van nieuwe methoden en implementeren van innovatieve oplossingen voor verbeterde zorg.
  • Kwaliteitsbevordering: voortdurende verbetering van de levenskwaliteit van bewoners en het welzijn van medewerkers staat centraal.
  • Mensgerichte aanpak: organiseren van werkzaamheden die niet alleen inhoudelijk sterk en financieel verantwoord zijn, maar ook de mens centraal stellen.
  • Ontwikkeling leiden: bijdragen aan sleutelontwikkelingen zoals zelforganisatie, toekomstige teamstructuren, zorgtechnologie en dienend leiderschap.
  • Coaching: met een coachende en positieve benadering collega’s motiveren tot het delen van ideeën, zorgen en feedback, om zo een open en veilige werkcultuur te bevorderen.

Waar ga je werken?

Wij staan bekend om onze toegewijde, persoonlijke zorg voor ouderen in Ermelo, Harderwijk, Nunspeet en Putten. Gedreven door ruim 1.800 professionals en ondersteund door 1.000 vrijwilligers, bieden wij woon, zorg- en welzijnsdiensten,  thuiszorg , en hospice- en geriatrische revalidatiezorg in samenwerking met ziekenhuis St Jansdal. Oorspronkelijk geworteld in christelijke waarden, hebben wij ons ontwikkeld tot een inclusieve gemeenschap waar iedereen welkom is. Met een sterke focus op de zingeving voor de ouder wordende mens.

Als manager in opleiding binnen Zorggroep Noordwest- Veluwe maak  jij kennis met de verschillende zorglocaties en de thuiszorg. Sommige locaties fungeren ook als leerhuis voor onze BBL-leerlingen. Zie link voor al onze locaties: https://www.werkenbijznwv.nl/locaties/

Wat bieden we jou?

Je gaat beginnen als locatiemanager in opleiding en bent gekoppeld aan één van de zorglocaties. Wij bieden je de nodige scholing, begeleiding en training on the job door één of meerdere ervaren collega’s. Je krijgt een passende leergang Praktijk- en Team management Zorg en Welzijn, deze duurt een jaar.

  • Een werkweek van 32-36 uur per week, dit is inclusief 1 schooldag per week en interne opdrachten en exclusief zelfstudie.
  • Salaris volgens cao VVT en reiskostenregeling.
  • Eindejaarsuitkering 8,3%, thuiswerk- en reiskostenvergoeding.
  • Fiscale voordelen (uitruil reiskosten, fiets, laptop of tablet).
  • Korting op de aanvullende zorgverzekering en aantrekkelijke pensioenregeling.
  • Mobiele telefoon en een laptop.

Je start met een leer-arbeidsovereenkomst. Na succesvol afronden van de opleiding krijg je een aanstelling binnen de Zorggroep. Mocht het niet lukken, dan hebben interne kandidaten recht op een baangarantie op het niveau van de vorige functie.

Dit breng je mee

In deze functie is het essentieel dat je ondernemend handelt en beschikt over het vermogen om als verbinder effectief samen te werken en te netwerken binnen de ouderenzorg. Je hebt een hbo werk- denkniveau en bent 32-36 uur per week beschikbaar, exclusief zelfstudie! Daarnaast:

  • Zakelijk inzicht en je maakt strategische keuzes die bijdragen aan de organisatiedoelen.
  • Resultaat- en verbeteringsgericht en je behaalt doelen en optimaliseert processen.
  • Besluitvaardig en veerkrachtig en je neemt weloverwegen beslissingen.
  • Communicatief en overtuigend en je communiceert helder en inspireert anderen.
  • Leiderschap en teamcoaching en je motiveert, coacht en bevordert samenwerking in de teams.
  • Leergierig en veranderbewust en je bent je bewust van de ontwikkelingen in de zorg en je weet wat dit vraagt van een manager en van medewerkers.

Na afronding van je studie ben je in staat om:

Door eigen regie en systeemgericht werken centraal te stellen, kun je effectief inspelen op de huidige veranderingen en zorg op maat leveren.

Met een organisatorische en integrale blik geef je sturing aan teams waarbij multidisciplinaire samenwerking en innovatie essentieel zijn. Jij zorgt voor een duurzame aanpak die zowel zorgprofessionals als bewoners en/ of cliënten ten goede komt.

Daarnaast stimuleer je het zelforganiserend vermogen van je team en coach je medewerkers zodat zij hun sterke punten optimaal benutten. Zo creëer je een dynamisch werkklimaat waarin groei, samenwerking en resultaat hand in hand gaan.

Referentienummer vacature: 1446

Deel deze vacature op LinkedIn
Wie zijn wij?
+
Over de sollicitatieprocedure
+
Functiedetails
+
Enthousiast geworden?

Ben jij klaar om het verschil te maken en de zorgwereld te transformeren? Solliciteer nu en laat ons zien wat jij in huis hebt! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Caroline Smits, directeur wonen & leven via 06-57606823.

Goed om te weten…

  • Wij ontvangen graag je cv en motivatiebrief waarin je aangeeft waarom jij de juiste kandidaat voor deze manager in opleiding functie bent.
  • Sluitingsdatum voor deze vacature is 8 december.
  • De gesprekken vinden plaats op 17 december in de middag.
  • Er is een assessment bij start en afronding van de opleiding!
Solliciteren Ik heb een vraag